Correction: How are primary school computer science curricular reforms contributing to equity? Impact on student learning, perception of the discipline, and gender gaps (vol 10, 60, 2023)
2023
Files
Détails
Titre
Correction: How are primary school computer science curricular reforms contributing to equity? Impact on student learning, perception of the discipline, and gender gaps (vol 10, 60, 2023)
Auteur(s)
El-Hamamsy, Laila ; Bruno, Barbara ; Audrin, Catherine ; Chevalier, Morgane ; Avry, Sunny ; Zufferey, Jessica Dehler ; Mondada, Francesco
Publié dans
International Journal Of Stem Education
Volume
10
Numéro
1
Pages
63
Date
2023-11-02
ISSN
2196-7822
Note
Following publication of the original article (El-Hamamsy et al. 2023), it was noticed that partially uncorrected page proofs were mistakenly published. The original article (El-Hamamsy et al. 2023) has been corrected and the publisher apologises to the authors and readers for the inconvenience caused by this error.
Autres identifiant(s)
Afficher la publication dans Web of Science
En lien avec
Is Supplement To (https://infoscience.epfl.ch/record/306275)
Laboratoires
SCI-STI-FMO1
SCI-IC-FMO2
AVP-E-LEARN
SCI-IC-FMO2
AVP-E-LEARN
Le document apparaît dans
Production scientifique et compétences > STI - Faculté des sciences et techniques de l'ingénieur > IEM - Institute of Electrical and Micro Engineering > SCI-STI-FMO1 - Groupe SCI STI FMO1
Production scientifique et compétences > I&C - Faculté Informatique & Communications > IINFCOM > SCI-IC-FMO2 - Groupe SCI IC FMO2
Production scientifique et compétences > Entités transdisciplinaires > LEARN - Centre des sciences de l'apprentissage
Publications validées par des pairs
Travail produit à l'EPFL
Articles de journaux
Publié
Production scientifique et compétences > I&C - Faculté Informatique & Communications > IINFCOM > SCI-IC-FMO2 - Groupe SCI IC FMO2
Production scientifique et compétences > Entités transdisciplinaires > LEARN - Centre des sciences de l'apprentissage
Publications validées par des pairs
Travail produit à l'EPFL
Articles de journaux
Publié
Date de création de la notice
2024-03-18